UGDYMO TURINIO PRITAIKYMO REKOMENDACIJOS
Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams
- Elgesio ar/ir emocijų sutrikimus turintiems mokiniams
- Intelekto sutrikimus turintiems mokiniams
- Judesio ir padėties bei neurologinius sutrikimus turintiems mokiniams
- Kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turintiems mokiniams
- Mokymosi sunkumų turintiems mokiniams
- Įgimtą kurčneregystę turintiems mokiniams
- Mokymosi sutrikimų (bendrųjų, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
- Regos sutrikimą turintiems mokiniams
Respublikinė praktinė-metodinė konferencija Vilniaus Baltupių progimnazijoje „Įtraukusis ugdymas: dabartis ir perspektyvos“.
- Vilma Voišnienė. Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo rekomendacijos bendrojo ugdymo mokyklose
- Jurga Ginevičienė. Įtraukiojo ugdymo vertybės
- Asta Mitrikienė. Kaip į(si)traukti?
- Eimantas Pranauskas. Įtraukusis ugdymas „grėsmė“ bendruomenei
- Kristina Beinorienė. Įtraukusis ugdymas Vilniaus Baltupių progimnazijoje
- Inga Pakalnienė. Pakeisti nuostatą = padėti sau
- Irena Radžiūnienė. Ruošiamės kelionėms
Naujų leidinių serija: kaip padėti suprasti ir ugdyti autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus?
- PATARIMAI TĖVAMS: kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
- PATARIMAI TĖVAMS: vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas
- PATARIMAI TĖVAMS: kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
- PATARIMAI TĖVAMS: kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose
- PATARIMAI PEDAGOGAMS: intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos
sutrikimų? - PATARIMAI PEDAGOGAMS: kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą