Darbo diena |
Darbo laikas |
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
7.00 – 8.30
8.55-17.00
17.30 – 19.40 |
8.55 – 16.10 |
7.00 – 8.30
16.10 – 17.00 |
11.40 – 12.00 |
Antradienis |
7.00 – 9.30
9.50 – 17.00
17.30 – 19.40 |
9.50 – 16.30 |
7.00 – 8.30
16.10 – 17.00
17.30 – 19.40 |
11.40 – 12.00 |
Trečiadienis |
7.00 – 9.30
9.50 – 17.00
17.30 – 19.40 |
9.50 – 16.10 |
7.00 – 9.30
16.30 – 17.00
17.30 – 19.40 |
11.40 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
7.00 – 16.00
16.30 – 19.40 |
8.55 – 14.40 |
7.00 – 8.55
14.40 – 16.00
16.30 – 19.40 |
11.40 – 12.00 |
Penktadienis |
7.00 – 14.30
15.00 – 19.41 |
8.00 – 13.45 |
7.00 – 8.00
13.45 – 14.30
15.00 – 19.41 |
11.40 – 12.00 |
Regina Giedrienė
III aukštas, 308 kab.
El. p. rgiedriene7@gmail.com
Tel.: +370 647 29116
Darbo diena |
Darbo laikas |
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
9.50 – 18.50 |
9.50 – 15.50 |
|
15.55 – 16.55 |
Antradienis |
10.55 – 17.55 |
10.50 – 15.50 |
|
|
Trečiadienis |
12.00 – 17.00 |
12.00 – 15.00 |
|
|
Ketvirtadienis |
8.55 – 17.55 |
8.55 – 12.55 |
|
|
Penktadienis |
12.00 – 18.00
|
– |
|
|
Inga Vachninaitė – Voverienė
III aukštas, 309 kab.
El. p. baltupiai.logopede@gmail.com
Darbo diena |
Darbo laikas |
Kontaktinės valandos |
Nekontaktinės valandos |
Pietų pertrauka |
Pirmadienis |
7.00 – 8.00
9.45 – 11.45
14.45 – 15.30 |
9.45 – 11.45 |
7.00 – 8. 00
14.45 – 15.30 |
– |
Antradienis |
7.00 – 8.00
9.00 – 17.00 |
9.00 – 14.00 |
7.00 – 8.00
14.00 – 17.00 |
– |
Trečiadienis |
7.00 – 8.00
11.00 – 13.00
14.00 – 17.00 |
11.00 – 13.00 |
7.00 – 8.00
14.00 – 17.00 |
– |
Ketvirtadienis |
7.00 – 8.00
11.00 – 11.45
13.00 – 16.00 |
11.00 – 11.45
13.00 – 15.45 |
7.00 – 8.00
15.45 – 16.00 |
– |
Penktadienis |
7.00 – 8.00
9.50 – 13.50
14.45 – 17.45 |
9.50 – 13.50
|
7.00 – 8.00
14.45 – 17.45 |
– |
Logopedo funkcijos
- įvertinti mokinių kalbos raidos sutrikimus, nustatyti kalbos ir kalbėjimo sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius mokykloje;
- vesti individualias, pogrupines ir grupines logopedines pratybas bei šalinti kalbos, kalbėjimo, skaitymo ir rašymo sutrikimus;
- konsultuoti pedagogus ir tėvus (globėjus) kalbos, kalbos neišlavėjimo ir gydymo prevencijos ir jų šalinimo klausimais;
- dalyvauti mokyklos Vaiko gerovės komisijos veikloje;
- formuoti mokyklos bendruomenės ir visuomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinius.