Baltupiukų išvyka į Lenkiją

Kelionė prasidėjo 6.30 val. ryte. Atvažiavo dviaukštis autobusas ir prasidėjo didžioji penktadienio ekskursija. Pirmasis iššūkis buvo kirsti Lietuvos-Lenkijos sieną. Pasiekę Augustavą, sustojome degalinėje prie pasienio ir atsikvėpėme po gerų trijų valandų kelyje autobusu. Po 15 minučių vėl pajudėjome ir važiavome link Augustavo ežerynų. Tik išlipus iš autobuso, mūsų laukė didelis laivas. Visi bėgome pirkti ledų, bet buvo tokia didelė eilė, kad niekas nespėjo jų nusipirkti. Įlipome į laivą. Pasiplaukiojimas buvo nuostabus. Plaukėme dviaukščiu laivu. Tai truko apie valandą.

Kelionė tęsėsi toliau. Pravažiavome Seinus ir atvykome į Vygrių Kamaldulių vienuolių vienuolyną. Vienuolyno ir bažnyčios ansamblis įsikūrę ant specialiai suformuoto, aukštomis sienomis įrėminto, viduramžių citadelę primenančio pylimo. Šis religinis kompleksas yra tarsi atskiras miestelis su akmenimis grįstomis gatvėmis, palei jas išsidėsčiusiais vienuolių namukais, ūkiniais pastatais, aikštėmis, erdvę skaidančiomis alėjomis, dengtomis galerijomis, laiptais ir kitais elementais. Pasibaigus ekskursijai, vienuolyne surengėme iškylą šalia sode. Po ilgos dienos vakare keliavome į Vilnių. Grįžome apie aštuntą valandą. Man kelionė patiko, nes praleidome daug laiko su draugais ir turėjome galimybę paiškylauti.